45 років простору на колесах – Volkswagen LT
У квітні 1975 року відбулася світова прем’єра нового вантажного фургону (LT) в м. Берлін
Volkswagen LT святкує своє 45-річчя
Оскільки Transporter не призначався для дуже великих навантажень, Volkswagen розробив нову модель, що була середнім між важкими вантажівками і існуючим Transporter.
Фургон для перевезення вантажів з повною масою від 2,8 до 3,5 тонн.
Рівно 45 років тому у Берліні був представлений Volkswagen LT. Старший брат Транспортера («Bulli»), що вже випускався у другому поколінні, успішно розширив модельну лінійку із Ганновера.
У Нижній Саксонії до імен тоді ставились «прохолодно» та практично. Тому вантажний фургон отримав назву моделі: LT (скорочено з німецької Lasten-Transporter). Назви, що відносяться до LT - 28, 30 та 35 відповідають повній масі автомобіля у 2,8, 3,0 і 3,5 тонни. Як і з Transporter, Volkswagen вислухав побажання клієнтів щодо LT, і тому LT пропонувався з самого початку у двох колісних базах та двох варіантах даху. LT був доступний у версіях суцільнометалевий фургон, пасажирський автобус, бортова вантажівка та шасі з однорядною та дворядною кабінами.
Під час розробки було визначено, що ходові властивості і вантажопідйомність повинні бути кращими ніж у інших фургонів з заднім приводом. Для реалізації цієї концепції інженери Volkswagen розробили просторий автомобіль з винесеною вперед кабіною водія і мотором, що розташовувався спереду, а саме над передньою віссю між сидінням водія та пасажира. За рахунок переднього розташування мотору було збільшено вантажний простір у задній частині. Таке рішення допомогло залишити LT компактним: порівняно з T2 - LT збільшився лише на 33 см в довжину і на 20 см в ширину, але завдяки новій концепції розміщення мотору вантажний простір було збільшено на з 7.85 м куб до 11 м куб.
Volkswagen також пишався ергономікою, якою до цього часу нехтували комерційні автомобілі. Кабіна водія вже в той час була розроблена за допомогою фахівців, що розробляли робочі місця. Наприклад, завдяки цій співправці, органи управління були розташовані ближче до водія та встановлено велике лобове скло та великі зовнішні дзеркала заднього виду.
Під час розробки експерти Volkswagen Комерційні автомобілі інтенсивніше, ніж будь-коли, запитували клієнтів про їхні потреби та ідеї та пропонували їм допомогти у формуванні нового Crafter відповідно до їхніх потреб. Фахівці з заводу у Гановері часто супроводжували водіїв у повсякденному житті та проводили опитування про про їхні побажання безпосередньо на їх робочому місці.
Результат - це, мабуть, найкращий та найрізноманітніший автомобіль у сегменті. Окрім різноманітних надбудов, Crafter вперше став доступний також з переднім, заднім або повним приводом. Задоволення від керування легко порівняти з задоволенням від водіння легкового автомобіля і з різноманітністю запропонованих систем безпеки та допомоги водію, новий Crafter став орієнтиром у сегменті C / D.
Міжнародні журі з 24 країн Європи, що спеціалізуються на комерційній техніці проголосували за титул Crafter: "Міжнародний фургон 2017року".