Світова прем’єра спортивних версій Golf у Женеві: Нові Golf GTI, Golf GTE та Golf GTD
Три версії Golf, три символи, три ефективні системи приводу - одна філософія дизайну та обладнання. Нові Golf GTI, Golf GTE та Golf GTD презентують на Женевському автошоу (5-15 березня 2020)
44 роки тому Volkswagen винайшов Golf GTI - іконку спортивного автомобіля. За нею в 1982 році вийшов перший Golf GTD, а в 2014 році - перший Golf GTE із гібридним двигуном.
На ювідейному Женевському автошоу Volkswagen презентують Golf 8 у версіях GTI, GTE, GTD.
Golf GTI. Автомобіль стає символом, коли його дизайн та характер залишаються впізнаваними впродовж десятиліть - саме так сталось з Golf GTI. Протягом 44 років Volkswagen випускав цю іконку спортивних, компактних автомобілів - від одного покоління до наступного. Восьме покоління Golf GTI відзначає свій дебют. Цифровий та завжди онлайн! Новий Golf GTI працює від 2,0-літрового турбонаддува з двигуном прямого впорскування потужністю 180 кВт (245 к.с.). Максимальний крутний момент - 370 Нм. 4-циліндровий двигун в комплекті з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Додатково доступна 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням (DSG).
Golf GTE. Гібридна установка Golf GTE складається з 4-циліндрового агрегату TSI, що генерує 110 кВт (150 к.с.), електродвигуна потужністю 85 кВт (115 к.с.), 6-ступінчастої коробки передач DSG і нового літій-іонного акумулятора. Привід подає потужність 180 кВт (245 к.с.) і максимальний крутний момент - 400 Нм. У порівнянні з попередником, запас ходу електродвигуна збільшився ще приблизно на 60 км. Збільшення було досягнуто за рахунок поліпшення аеродинаміки нового Golf та завдяки підвищенню енергоємності акумулятора на 50% до 13 кВт / год. Golf GTE можна керувати зі швидкістю до 130 км / год у повністю електричному режимі.
Golf GTD. Спортивний автомобіль для подолоння довгих дистанцій. Оснащений 2,0-літровим 4-циліндровим силовим агрегатом TDI потужністю 147 кВт (200 к.с.) та з максимальним крутним моментом 400 Нм. Двигун TDI розкручує цю потужність навіть на дуже низьких обертах. Як і у всіх дизельних двигунах з турбонаддувом у новому Golf, система приводу Golf GTD пов'язана з двома послідовними каталітичними перетворювачами SCR (SCR = селективне каталітичне відновлення). Ця нова система дозування SCR з подвійним вприскуванням AdBlue значно скорочує викиди оксиду азоту порівняно з попередником. Volkswagen пропонує гольф GTD, який в стандартній комплектації має 7-ступінчасту передачу DSG з подвійним зчепленням.
*дані моделі є передсерійними та наразі не доступні до замовлення на ринку України